22 August 2011

MyInfo: Starting MyFitness And MyDietary





Sejak aku masuk kem PLKN selama lebih kurang 3 bulan, aku dah jarang update blog aku ni, and macam2 yang aku ketinggalan maklumlah duduk dalam "lokap" tu memang aku tak ada masa untuk benda ni semua. Mulanya aku buat blog ni saja2 sebab aku seorang yang sangat obses or fanatik dengan muzik, tak kiralah bahasa and genre apa sekali pun tapi more to Jrock/VK. Starting today aku dah tak nak cerita pasal muzik sangat aku nak satu tema yang "free" that mean's aku nak update pasal semua benda yang aku rasa macam nak updatekanya haha sebenarnya sejak akhir2 ni aku dah mula serius ke bidang sport iaitu bodybuilder tapi aku tak nak jadi seorang body builder cuma aku nak kongsi apa yang aku tahu pasal pemakanan,cara workout yang aku akan ambil dari sumber2 tertentu, selain supplements2 tertentu yang aku sendiri ambil/gunakan.





So let's get started !