02 April 2011

MyInfo: L'Arc-en-Ciel Donating Ajinomoto Stadium Live Profits to earthquake Victims in Full!






This "Best of L'Arc-en-Ciel" shows take a look back over the past 20 years!
New legend of L'Arc-en-Ciel, who is standing on top for 20 years, will start from Ajinomoto Stadium!!

Pada 28 dan 29 May ini, L'Arc~en~Ciel akan mengadakan satu concert "20th L'Anniversary Live" yang akan berlangsung di The Ajinomoto Stadium. Concert ini isn't just to
celebrate anniversary L'Arc~en~Ciel yang ke-20, tapi mereka juga telah membuat pengumuman untuk menyumbang seluruh keuntungan concert ini untuk membantu mangsa-mangsa gempa bumi baru2 ini.

ini adalah comment dari official mereka baru2 ini:
"We hope to become part of the strength for the people in the affected areas as well as of those supporting them. We would like to continue and think about what we can do. We hope with all my heart for recovery of the devastated areas any day as soon as possible and that this sentiment will cross all boundaries and will reach everyone."


Selain itu, pada hari pertama concert ini mereka akan membawakan lagu2 dari album "DUNE" dan "HEART" manakala pada hari kedua mereka akan mempersembahkan lagu2 dari album "Ark", "Ray" dan "KISS". Concert ini juga akan mengimbas kembali L'Arc~en~Ciel 20tahun yang lepas dimana zaman pahit manis mereka sewaktu bersama. Concert ini akan berlangsung pada pukul 5 petang (waktu Japan) dan stadium dibuka pada pukul 3 petang.                                                                                    About L'Arc~en~Ciel.