02 April 2011

MyInfo: DELUHI will be disbanded ?!




DELUHI Official





DELUHI will be disbanded? yeah~ Itulah yang aku dengar baru2 ini. Band Visual Kei yang ditubuhkan pada 2008 ini akan dibubarkan atas sebab yang aku sendiri pun tak berapa pasti. Mulanya ramai yang menyangka ini hanyalah satu april fool's joke,tapi setelah kenyataan rasmi dikeluarkan di official website mereka baru aku tahu kemungkinan besar DELUHI akan dibubarkan. Walaupun aku tak gilakan DELUHI macam aku gilakan Versailles, tapi aku still rasa sedih dan simpati. DELUHI membuat pengumuman rasmi pada 1 April 2011 bahwa mereka akan menghentikan segala kegiatan mereka selepas tour terakhir mereka "DELUHI Last Tour -Vandalism-". Tour ini akan bermula pada 1st July ini di Sapparo. Disini aku sediakan venue list tour buat peminat2 FANS-HARD-DIES DELUHI :

DELUHI LAST TOUR -VANDALISM-:










1st July (Friday) [Sapporo KRAPS HALL]
9th July (Saturday) [Niigata Live Hall GOLDEN PIGS RED STAGE]
10th July (Sunday) [Motoyawata ROUTE 14]
15th July (Friday) [SUNPHONIX HALL in YOKOHAMA ARENA]
17th July (Sunday) [Nagoya ElectricLadyLand]
18th July (Monday) [Shinsaibashi CLUB QUATTRO]
20th July (Wednesday)[Okayama LIVE HOUSE IMAGE]
21st July (Thursday) [Fukuoka DRUM SON]
24th July (Sunday) [HEAVEN'S ROCK Saitama Shintoshin VJ-3]
27th July (Wednesday)[Shibuya O-EAST]
________________________________________________________________________________________________________________________________